EĞİTİMİN SAHADAKİ NABZI ŞAHİNBEY’DE TUTULDU: VİZYON, İSTİŞARE VE ORTAK AKIL BULUŞMASI
EĞİTİMİN SAHADAKİ NABZI ŞAHİNBEY’DE TUTULDU: VİZYON, İSTİŞARE VE ORTAK AKIL BULUŞMASI
Şahinbey Belediyesi Toplantı Salonu’nda düzenlenen 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Sene Sonu Okul Müdürleri Toplantısı’nda İl Millî Eğitim Müdürü Dr. Önder Arpacı, Şahinbey ilçesinde görev yapan okul ve kurum müdürleriyle bir araya geldi.
Eğitimin sahadaki yansımalarının kapsamlı biçimde ele alındığı toplantıda geride kalan eğitim
öğretim yılı çok yönlü bir bakış açısıyla değerlendirildi. Okulların akademik başarı
düzeylerinden sosyal ve kültürel faaliyetlerine, öğrenci odaklı uygulamalardan yerel
imkânlarla güçlendirilen projelere kadar birçok başlıkta görüş alışverişinde bulunuldu.
Toplantıda ayrıca Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli doğrultusunda yürütülen çalışmalar ele
alınırken eğitimde niteliğin artırılması, okul ikliminin güçlendirilmesi ve kurumsal
kapasitenin geliştirilmesine yönelik adımlar üzerinde duruldu.
İl Millî Eğitim Müdürü Dr. Önder Arpacı, konuşmasında eğitimin yalnızca bir eğitim öğretim
yılından ibaret olmadığını, süreklilik ve vizyon gerektiren bir süreç olduğunu vurguladı.
Arpacı, okul müdürlerinin bu sürecin en önemli yapı taşları olduğunu ifade etti.
Toplantı, karşılıklı görüş ve değerlendirmelerin paylaşılmasıyla sona erdi.
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.



