Sitenin solunda giydirme reklamı denemesidir
Sitenin sağında bir giydirme reklam

EĞİTİMİN SAHADAKİ NABZI ŞAHİNBEY’DE TUTULDU: VİZYON, İSTİŞARE VE ORTAK AKIL BULUŞMASI

Gündem 24.06.2026 - 16:43, Güncelleme: 24.06.2026 - 16:43
 

EĞİTİMİN SAHADAKİ NABZI ŞAHİNBEY’DE TUTULDU: VİZYON, İSTİŞARE VE ORTAK AKIL BULUŞMASI

Şahinbey Belediyesi Toplantı Salonu’nda düzenlenen 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Sene Sonu Okul Müdürleri Toplantısı’nda İl Millî Eğitim Müdürü Dr. Önder Arpacı, Şahinbey ilçesinde görev yapan okul ve kurum müdürleriyle bir araya geldi.
Eğitimin sahadaki yansımalarının kapsamlı biçimde ele alındığı toplantıda geride kalan eğitim öğretim yılı çok yönlü bir bakış açısıyla değerlendirildi. Okulların akademik başarı düzeylerinden sosyal ve kültürel faaliyetlerine, öğrenci odaklı uygulamalardan yerel imkânlarla güçlendirilen projelere kadar birçok başlıkta görüş alışverişinde bulunuldu. Toplantıda ayrıca Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli doğrultusunda yürütülen çalışmalar ele alınırken eğitimde niteliğin artırılması, okul ikliminin güçlendirilmesi ve kurumsal kapasitenin geliştirilmesine yönelik adımlar üzerinde duruldu. İl Millî Eğitim Müdürü Dr. Önder Arpacı, konuşmasında eğitimin yalnızca bir eğitim öğretim yılından ibaret olmadığını, süreklilik ve vizyon gerektiren bir süreç olduğunu vurguladı. Arpacı, okul müdürlerinin bu sürecin en önemli yapı taşları olduğunu ifade etti. Toplantı, karşılıklı görüş ve değerlendirmelerin paylaşılmasıyla sona erdi.
Şahinbey Belediyesi Toplantı Salonu’nda düzenlenen 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Sene Sonu Okul Müdürleri Toplantısı’nda İl Millî Eğitim Müdürü Dr. Önder Arpacı, Şahinbey ilçesinde görev yapan okul ve kurum müdürleriyle bir araya geldi.

Eğitimin sahadaki yansımalarının kapsamlı biçimde ele alındığı toplantıda geride kalan eğitim
öğretim yılı çok yönlü bir bakış açısıyla değerlendirildi. Okulların akademik başarı
düzeylerinden sosyal ve kültürel faaliyetlerine, öğrenci odaklı uygulamalardan yerel
imkânlarla güçlendirilen projelere kadar birçok başlıkta görüş alışverişinde bulunuldu.

Toplantıda ayrıca Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli doğrultusunda yürütülen çalışmalar ele
alınırken eğitimde niteliğin artırılması, okul ikliminin güçlendirilmesi ve kurumsal
kapasitenin geliştirilmesine yönelik adımlar üzerinde duruldu.

İl Millî Eğitim Müdürü Dr. Önder Arpacı, konuşmasında eğitimin yalnızca bir eğitim öğretim
yılından ibaret olmadığını, süreklilik ve vizyon gerektiren bir süreç olduğunu vurguladı.
Arpacı, okul müdürlerinin bu sürecin en önemli yapı taşları olduğunu ifade etti.

Toplantı, karşılıklı görüş ve değerlendirmelerin paylaşılmasıyla sona erdi.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yankigazetesi.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.